Makléř je jako most. Musí stát na několika pilířích

Makléř je jako most. Musí stát na několika pilířích

Alexandra Yaklyushyna

Alexandra Yaklyushyna

Články autora

Kristýna Řezáčová loni zažila „rok snů“. V rámci sítě RE/MAX se stala Makléřem roku a za svoje prodejní úspěchy posbírala řadu dalších ocenění. Její loňská bilance je vskutku impozantní – prodala 42 nemovitostí a pro dalších 26 našla jejich majitelům vhodné nájemníky.

Základ úspěchu podle Kristýny Řezáčové spočívá v dodržení tří hlavních zásad: nic nešidit, pracovat naplno a především naučit se perfektně organizovat čas, který se pak rozdělí mezi klienty, rodinu a osobní soukromí. Jako matka dvou školou povinných dětí ví, o čem mluví. Její pracovní den je přesně nalinkovaný od brzkého rána až do pozdního večera. Mezi pracovními schůzkami, prohlídkami nemovitostí, přípravou smluv či úpravou fotografií jí musí zbýt čas i na děti a na sport. „Rodina moji práci respektuje, fandí a podporuje mě. O domácí povinnosti se spravedlivě dělíme. To, co moc neznám, jsou večery u televize,“ vypočítává Kristýna.

 

Makléřka roku

 

Její nesmírný pracovní drive však přináší výsledky. Vedle titulu Makléř roku loni získala v rámci sítě RE/MAX například i ocenění Top Club Platinum, Makléř nejvíce obchodů ve spolupráci, Makléř regionu Praha či Hall of Fame. Její domovská kancelář RE/MAX Anděl pak i díky ní skončila na 5. místě v rámci celorepublikové sítě.

V realitní branži Kristýna už platí za ostříleného profesionála. „V realitách se pohybuji od roku 2011, kdy jsem začínala v konkurenční síti. V únoru 2012 jsme se pak s panem majitelem a celou kanceláří stali součástí sítě RE/MAX. Tohoto rozhodnutí jsme pak nikdy nelitovali,“ popisuje svoje začátky.

           

Čas si organizuji sama

 

Na makléřské práci se Kristýně líbí, že se svůj čas může plánovat zcela podle sebe. „Už si ani nedovedu představit, že by to bylo jinak. Finanční ohodnocení bylo a je samozřejmě také velkou motivací. A pokud to funguje, je to fajn,“ říká. Začátky v realitách jsou podle ní těžké pro každého. Chce to však kuráž, výdrž a čas. „Já vždy říkám, že každý most musí stát na několika pilířích. Tedy, že to není například jen o polepu auto nebo jen o časopisech. Jde to ruku v ruce jedno s druhým, čím více marketingových nástrojů makléř použije, tím pevnější jeho most bude,“ říká.

 

Nemožné do dvou dnů

 

Stejně jako každý makléř má i Kristýna vzpomínku na prodej, který považuje za svůj největší majstrštyk. „Dostala jsem doporučení na klienta, který potřeboval prodat řadový rodinný dům přímo na golfovém hřišti. O jeho prodej se již asi rok pokoušely dvě realitní kanceláře, kterým se to stále nedařilo,“ vzpomíná po čase. S klientem se následně sešla přímo v jeho domě, vše společně probrali a dohodli se, že mu zašle k pročtení do e-mailu smlouvu. „Když jsme se u auta loučili, navrhla jsem mu též, že by bylo dobré pověsit na terasu plachtu „na prodej“ a divila jsem se, že na takovém specifickém místě ji ani jedna z těch dvou realitní kancelář neměla. Pán si plachtu vzal a tím, že ji příště pověsíme. Byl však natolik aktivní, že ji pověsil ještě ten den a mě druhý den volal zájemce – golfový hráč, který ten dům koupil,“ uzavírá Kristýna Řezáčová.

Alexandra Yaklyushyna

Alexandra Yaklyushyna

Články autora
Hledat
Tento web používá k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a ochraně uživatelů soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Rozumím