CENTURY 21 Czech Republic

Naší snahou je v prvé řadě kvalitní služba. Služba, díky které se k nám naši klienti s důvěrou vrací a naše služby dále doporučují. Jsme přesvědčeni, že právě taková služba je zárukou dlouhodobě prosperujícího byznysu. A stejným způsobem přistupujeme k našim obchodním partnerům.

http://www.century21.cz

Betlémské náměstí 351/6, Praha 1, 11000, Česká republika

počáteční investice: 500 000 Kč

Co všechno pro Vás zajistí:

  • Know-how
  • Provozní manuál
  • Školení
  • Marketingovou podporu
  • Právní podporu
Více informací

Kdo jsme

CENTURY 21 - Váš partner v realitách

Franšízová síť realitních kanceláří CENTURY 21 působí na českém realitním trhu již osmým rokem. V loňském a letošním roce přinesla akviziční expanze CENTURY 21 v České republice již 23 nově podepsaných franšízových smluv. Cílem expanze je znásobit stávající počet 48 franšízových poboček a podobně jako v dalších 79 zemích světa potvrdit i v tuzemsku roli renomované a respektované značky, jejíž nejúspěšnější kanceláře představují měřítko kvality v oboru.

Společnost CENTURY 21 byla založena v USA v roce 1971 a dnes se může pyšnit kreditem světové jedničky v realitách a pozicí lídra na nejvýznamnějších světových trzích. Globálně CENTURY 21 představuje téměř 7 300 realitních kanceláří a v nich zapojených více než 111 tisíc realitních makléřů s několika miliony nemovitostí v nabídce. Počet prodaných nemovitostí v rámci celosvětové sítě CENTURY 21 dosahuje přes 2 000 jednotek denně.

CENTURY 21 stojí na třech základních pilířích:                     

značka - podpora (kancelářím a makléřům) - systém

Franšíza CENTURY 21 nabízí celý soubor nástrojů podpory, od vzdělávacích programů a tréninku obchodních dovedností přes marketingovou a IT podporu, přístup k moderním realitním systémům, spolupráci a sdílení zkušeností až po synergické snižování nákladů. Úspory z rozsahu jsou nejmarkantnější u cen inzerce, kde se liší až x-násobně.

Tou nejdůležitější výhodou pro kanceláře v síti CENTURY 21 je silná značka. Podobně jako v ostatních oborech, ve kterých jsou poskytovány široké služby nejen residenční klientele, i v prodeji a pronájmu nemovitostí klienti stále více využívají služeb renomovaných, na trhu zavedených, značek. Klient si tak raději vybere tu realitní kancelář, jejíž jméno zná, a která má za sebou úspěchy, a to nejen na českém trhu, ale i na mezinárodním poli. Značka CENTRY 21 si bedlivě hlídá kvalitu služeb, už proto, že jejím mezinárodním kritériem kvality je tzv. Gold Standard.

V rámci podpory franšízantů a makléřů nabízí CENTURY 21 služby vlastní zavedené vzdělávací Akademie, zaměřené na makléře a jejich profesní růst a také na ředitele kanceláří, bez jejichž systematického vedení není dlouhodobě udržitelný úspěch většiny makléřů. Pro ředitele kanceláří má CENTURY 21 rozsáhlý program odborných tréninků, zacílený na tvorbu a realizaci byznys plánu, zpracování potenciálu trhu, SWOT tržní analýzu, procesní řízení, personalistiku, lokální marketing, leadership a především finanční řízení.

Samostatnou kapitolou podpory kanceláří CENTURY 21 jsou moderní síťové IT technologie, které zabezpečují platformu pro vkládání nemovitostí, jejich export na realitní servery, vyhodnocování aktivit makléřů, plánování a řízení času kanceláře i makléře. Systém také nabízí mnoho funkcionalit pro řízení realitních zakázek, jejich vyhodnocení, reportování a spolupráci. Významným pomocníkem kanceláří v praxi je intranet, který umožňuje sdílet novinky a slouží jako archiv uložených informací, dokumentů, marketingových materiálů a vzorových smluv.

Marketing patří mezi nejsilnější nástroje budování úspěšné společnosti a v případě realitní sítě je dvojího charakteru – národní a lokální. Společné inteligentní, zejména  remarketingové, celorepublikové kampaně, zajišťované centrálou pro všechny kanceláře CENTURY 21, jsou hrazeny z centrálního rozpočtu, který tvoří 3 % z hrubých obratů kanceláří. Tato suma je pak zpětně reinvestována ve prospěch značky, tedy všech kanceláří v síti CENTURY 21.

Co je pro nové franšízanty CENTURY 21 klíčovou přidanou hodnotou? Především zázemí silného franšízora, držitele licence pro Českou republiku, skupiny RSBC, což v praxi znamená významný finanční i manažerský potenciál pro rozvoj značky na českém trhu v dlouhodobém horizontu. CENTURY 21 je významně zajímavým partnerem pro každého nového zájemce o franšízu, který chce v podnikání v realitách začít či pokračovat, rychle, bezpečně a výhodně.

CENTURY 21 uvítá ve svých řadách jak zkušené realitní profesionály, tak aktivní nováčky v tomto odvětví, kteří mají chuť v oblasti realit dosáhnout úspěchu a vytvořit či udržet prosperující firmu. Pokud máte chuť a energii, pak s využitím potřebného know-how a poradenství od zástupců společnosti CENTURY 21 máte velkou šanci uspět.

CENTURY 21 je synonymem kvality v realitách a garancí úspěchu.

V CENTURY 21 jste samostatným podnikatelem, ale na své podnikání nejste sám.

Historie značky v ČR

V ČR od roku:     2008
Počet poboček v ČR     48

Společnost CENTURY 21 vstoupila na český trh 18. listopadu 2008. Roku 2009, kdy CENTURY 21 Czech Republic oficiálně započala s poskytováním licencí, byl v České republice zaznamenán velký zájem o vstup do sítě. Jednání probíhala s celkem 370 zájemci, ze kterých bylo vybráno 40 franšízových partnerů. Díky této rychlé expanzi se CENTURY 21 Czech Republic stala nejúspěšněji se rozvíjejícím mezinárodním regionem CENTURY 21 roku 2009. Zájem o značku CENTURY 21 nepolevil ani během dalších dvou let, během kterých společnost uzavřela spolupráci s dalšími 42 novými obchodními partnery.

V současné době reprezentuje společnost CENTURY 21 v České republice 54 realitních kanceláří v různých fázích otevření. Do dvou let CENTURY 21 plánuje mít zastoupení v drtivé většině českých měst nad 20 000 obyvatel. 

Momentálně je v síti CENTURY 21 téměř 300 realitních makléřů a společně s vedoucími poboček, asistentkami a centrálou tak pracuje pro společnost téměř 450 lidí. Potvrzuje se, že nejen klienti hledají na trhu společnost, která jim může nabídnout profesionální přístup, ale že sami realitní makléři hledají potřebné zázemí pro poskytování profesionálních a nadstandardních služeb. 

Hlavní ambicí CENTURY 21 je přesvědčit české zákazníky, resp. potenciální klientelu, že realitní kanceláře umí nabídnout kvalitní služby, že dobře vyškolený makléř dokáže nabídnout klientům skutečně prvotřídní servis, dodržuje etické zásady a dovede obchodní případ rychle, bezpečně a k plné spokojenosti klienta až k úspěšnému konci. CENTURY 21 chce předat českému realitnímu trhu zkušenosti ze zahraničí, kde značka CENTURY 21 představuje vysokou kvalitu, spolehlivost a jistotu již čtyřicet pět let.

Historie značky ve světě

Funguje od roku     1971
Počet poboček ve světě     7000

CENTURY 21 se řadí mezi nejstarší franšízingové společnosti v realitách. Založení společnosti se datuje k roku 1971, kdy realitní makléři Art Bartlett a Marsh Fisher otevřeli svou první kancelář v Orange County v Kalifornii. Koncem 70. let se CENTURY 21 stává americkou realitní jedničkou jak v počtu a objemu realitních transakcí, tak v kvalitě poskytovaných služeb. Z pohledu světového růstu byl průlomový rok 1998, kdy se společnost etabluje v Číně a získává tak jeden z největších světových trhů. Dnes se v Číně otevírají desítky poboček měsíčně a CENTURY 21 bude brzy disponovat sítí s dvěma tisíci kancelářemi. 

V současné době představuje CENTURY 21 světovou jedničku a lídra na nejvýznamnějších realitních trzích se sítí téměř 7 300 realitních kanceláří v 79 zemích světa. Více než 111 000 makléřů nabízí denně po celém světě několik miliónů nemovitostí.

 

CENTURY 21 ve světě znamená:

- Největší světová realitní síť 
- Prestižní obchodní značka 
- Odborníky uznávaná Tréninková akademie 
- Spolupráce makléřů v regionech a ve světě 
- Prvotřídní servis a služby 
- Transparentní vztahy se zákazníky a partnery 
- Nejnovější technologie 
- Synonymum úspěchu

Více informací
Hledat
Tento web používá k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a ochraně uživatelů soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Rozumím