Yogoterie s.r.o.

Kdo má rád osvěžení a sladké, zároveň však chce žít zdravě, pro toho je ideální volbou frozen yogurt. Jde o chlazený čerstvý jogurt, jenž si zákazník sám natočí ze speciálního stroje a následně doplní ovocem, posypy a polevy dle své chutě. Frozen yogurt v Yogoterie se připravuje z českého mléka a čerstvého jogurtu. Yogoterie však nejsou jen frozen yogurty, ale také lahodné čerstvé jogurty, milk shaky a smoothies nesčetných příchutí. Jde o nový trend sladkého osvěžení, při němž zákazník nemusí řešit, zda si později bude moci dopřát i večeři.

www.yogoterie.cz

Krajanská 516/1a, Praha 4, 14900, ČR

počáteční investice: 1 000 000 Kč
měsíční poplatky (Ze zisku): 5 %

Co všechno pro Vás zajistí:

  • Know-how
  • Provozní manuál
  • Školení
  • Marketingovou podporu
  • Právní podporu
  • Personální podporu
  • Vyhledání provozovny
  • Vybavení provozovny
  • Pomoc při zajištění potřebné investice / finančního partnera
Více informací

Kdo jsme

Zajímáte se o zdravý životní styl? Máte rádi svobodu rozhodování a nechcete se vázat nabídkou fast-foodů? Pak je právě pro Vás určen koncept frozen yogurt, který Yogoterie. Pro ty z vás, kteří často cestují, nebude koncept frozen yogurt žádnou novinkou. Ve Spojených státech je známý už několik let a krámek s frozen yogurtem najdete v každém větším městě, v posledních letech se rychle prosazuje i ve státech západní Evropy a nyní konečně přichází do Česka.

Frozen yogurt je čerstvý, chlazený jogurt, který se připravuje v pákových strojích, a který vám umožní připravit si sám svou porci dle vlastního výběru. Kouzlo konceptu spočívá právě v samoobslužném provozu. Zákazník si nejprve vybere příchuť jogurtu, sám si jogurt natočí do kelímku, následně si přidá podle své chuti čerstvé ovoce a tuto kombinaci nakonec doplní jedním či více druhy posypů a polev. Cena porce se pak odvíjí od její váhy. Zákazník má tak možnost nejen si zvolit příchuť a kombinaci ingrediencí dle svých preferencí, ale také množství, jenž sám považuje za optimální. Pokud by si snad nevěděl rady, příjemná a proškolená obsluha mu ráda poradí a doporučí nejvhodnější kombinaci.

Frozen yogurt je nejen vždy čerstvý a velmi lahodný, ale především jde o zdravou svačinku, která potěší a dodá energii. Frozen yogurt je směsí čerstvého jogurtu, mléka a jogurtové a mléčné sušiny, v Yogoterii si navíc můžete vybrat z pestré nabídky ovoce a posypů, oříšky počínaje a müsli a pravou čokoládou konče. Příchutě jogurtů neobsahují žádné umělé příměsi, sladidla ani konzervanty, míchají se ze silných extraktů ovoce. Samozřejmosti je i skutečnost, že frozen yogurt neobsahuje lepek.

Yogoterie si za své krátké působení na českém trhu vybudovala silnou pozici. Atraktivitou konceptu, aktivitou na sociálních sítích a věrnostním programem se podařilo vybudovat silnou skupinu stálých zákazníků, kteří se hlásí k jogurtové revoluci, obdivují a propagují nový hravý gastronomický koncept YOGOTERIE.

Yogoterie přináší do ČR trend zdravého stravování ze zahraničí a  představuje frozen yogurt jako chutnou a  trendy alternativu k  jiným dezertům. Yogoterie svým specifickým samoobslužným konceptem uvádí na český trh i  nový způsob prodeje. Samoobslužný provoz si již stálí zákazníci oblíbili, dává jim možnost volby a přináší hravost a originalitu při každé jejich návštěvě. Zákazníci se pak vracejí nejen díky kvalitě a chuti produktu, ale i této specifické variantě prodeje.

Yogoterie svým potencionálním franšízovým partnerům nabízí jedinečný gastronomický koncept a originální produkt s vysokou marží.

Gastronomický koncept Yogoterie je schopný rychle obsloužit velké množství zákazníků, což umožňuje vyprodukovat v krátké době potřebné obraty, dlouhodobě pak zajímavé příjmy, které pozitivně ovlivňují i návratnost investice. V ČR se zatím jedná o neobsazený trh a zájem zákazníků rapidně narůstá. Narůstá i zájem pronajímatelů obchodních center, kteří již mají o  koncepty frozen yogurt ve svých lokalitách zájem a umožňují obsazovat zajímavé lokality.

Yogoterie má ambici stát se jedničkou na trhu a franšízové rozvíjet síť provozoven jak v Praze, tak i v ostatních městech v ČR. V budoucnu plánuje vstoupit na zahraniční trh.

Historie značky v ČR

V ČR od roku:     2014
Počet poboček v ČR     2
Více informací
Hledat
Tento web používá k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a ochraně uživatelů soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Rozumím