Jak se daří síti RE/MAX v posledních letech?
Daří se nám velmi dobře. Kontinuálně rosteme a zvyšuje se průměrný obrat na makléře. To samozřejmě také znamená, že si naši...
Nejsou lidi a to brzdí růst firem. Pokud sami podnikáte, moc dobře to víte. Statistici pravidelně hlásí nižší a nižší nezaměstnanost, současně s tím rostou mzdy. Aby si...
Jedním z franšízových konceptů, který se v letošním roce uchází o přední umístění v soutěži Franchisa roku vyhlašované Českou asociací franchisingu, je i Business for Breakfast (BforB). Původem britská franšízová síť...
Většina úspěšných lidí má v sobě správný poměr sebedůvěry, ale zároveň i respektu a pokory. Tento mix je základním kamenem pracovních i životních úspěchů. Bohužel, jen několik málo...
Kdo může s klidným svědomím říct, že pracuje jako šroub? Pravděpodobně málokdo. Existuje plno nástrah moderního světa, které odvádí naši pozornost špatným směrem. Pryč od práce. Přitom brouzdání...
Peníze jsou v byznysu důležité, ale ještě významnější je funkční síť vzájemných vazeb s důležitými lidmi. A právě pro nalézání a propojování jednotlivců do skvěle fungující sítě se...
Sejde z očí, sejde z mysli. Proto mějte své touhy neustále před sebou! Nástěnka snů (anglicky Vision Board) je jednoduchý nástroj, který používá mnoho lidí. Pomůže s utříděním...
K bohatství vede mnoho cest. Můžete vyhrát v loterii, zdědit úspěšnou firmu po rodičích, nebo jít štěstí naproti a postupně se stát úspěšným člověkem, ke kterému budou ostatní...
Trh s nemovitostmi je v poslední době na výši. Zájem o pořízení domu nebo bytu má čím dál více lidí po celé republice. Ti ale také samozřejmě víc...
Zájem o mraženou pochoutku frozen yogurt, kterou si zákazník sám natáčí z jogurtového stroje a dochucuje o ovoce a posypy, v České republice neustále roste. To se projevuje...
To cítil i pan Tomáš Chlebek z Frýdku-Místku, který byl dlouho manažerem finančního centra a vedl fotbalové mužstvo všech věkových kategorií. Vždy chtěl jít cestou profesionálního fotbalového trenéra,...
Silnou stránkou každého franšízového konceptu je marketingová podpora. Nenahraditelným pilířem ale jsou i jednotliví franšízanti, kteří doslova představují tváře značky.